Licenční politika
Počet licencí není vázán na počet počítačů, na kterých může být tento ekonomický a informační systém nainstalován, ale závisí na Vámi požadovaném počtu současně připojených uživatelů.
Celkové náklady na pořízení ERP systému DataGo4+ se odvíjejí v závislosti na počtu licencí, na množství a typu doplňkových modulů a také na struktuře objemu dat konvertovaných z Vašeho původního ekonomického a informačního systému. Výslednou cenu též ovlivňují požadavky na individuální úpravu systému.
Orientační náklady na pořízení ERP DataGo4+
- 1. Licence a moduly
- 2. Implementace
- 3. Individuální úpravy
- 1. Licenci systému DataGo je možné poskytnout za jednorázovou částku Kč 15.990,- a nebo pronajmout za Kč 499,- měsíčně.
Licence se vztahuje na současně pracující uživatele základního systému.
Nadstavbové moduly, které nevyužije každý, jsou za jednorázový příplatek a jsou dle přístupových práv pro všechny uživatele k dispozici. - 2. Při implementaci se snažíme systém nastavit tak, aby maximálně vyhověl požadavkům zákazníka.
Veškeré prostředky nastavení systému jsou zákazníkovi nadále k dispozici a může si systém přizpůsobovat vlastními silami nebo prostřednictvím podpory.
Cena implementace je závazně stanovena v nabídce. Rozsah implementace je popsán v analýze, kterou provádíme zdarma. - 3. Být jedineční a o krok napřed před konkurencí. Toto je častý požadavek našich zákazníků.
Do systému lze zařadit i vlastní modul, který lze rozvíjet dle vašich představ buď za pomoci vlastních programátorů a nebo si na stanovený čas pronajmout programátory naší společnosti.
U těchto požadavků se stanoví nejprve pracnost a následně dohodne sazba za den programování.
Servisní služby Standard a Premium
Nedílnou součástí každé licence ekonomického a informačního systému DataGo4+ je tzv. licenční služba. Ta představuje pravidelný měsíční poplatek zaručující komplexní uživatelskou podporu po celou dobu životnosti systém.
V rámci servisního programu Standard máte možnost využití služeb zákaznického servisu prostřednictvím písemné komunikace pomocí on-line aplikace INFOSYS HelpDesk, nárok na jednu bezplatnou aktualizaci systému ročně a možnost zúčastnit se každých 6 měsíců bezplatného školení. V případě krizové situace zaručuje servisní program Standard reakční dobu do 24 hodin od nahlášení problému.
Servisní program Premium tuto nabídku rozšiřuje o možnost telefonické konzultace s techniky, bezplatnou aktualizaci systému až jedenkrát měsíčně, vzdálenou správu systému včetně údržby databáze, vzdálenou instalaci aktualizací v mimopracovní době a zkrácení reakční doby v případě krizové situace na 12 hodin.
U nás se vám nestane, že vám za rok řekneme, že si musíte koupit nějakou vyšší „odrůdu“ našeho systému. Dáváme vám
to nejlepší co máme a to zvládá opravdu mnoho.